Zhambyl region
Жамбыл ауданы білім бөлімінің
"Төлеби атындағы орта мектеп"
Education Department of Kordai district
Reception room :
+7(72636) 43-50-93
bookkeeping:
+7(72636) 23-11-37
Version for
visually impaired
рефлексиялық есеп Шардарбекова Жанат
24
September
2017
рефлексиялық есеп Шардарбекова Жанат
Zhambyl region, Жамбыл ауданы Төле би атындағы орта мектебінің ағылшын тілі пәнінің  мұғалімі Шардарбекова Жанат Диасқызының рефлексиялық есебі     Тіл – қарым – қатынас құралы. Тіл сөйлеу арқылы жүзеге асады, сөйлеу арқылы ғана дамып, өмір сүреді. Шет тілі – жоғары диамикалық жаһандану дәуірінде өмір сүру үрдісін, ойлау мен қарым –қатынастарын түбегейлі  өзгертетін , жетілдіретін байланыс құралы. Демек, шет тілін оқытудағы басты мақсат – оқушыларды шет тілінде қарым –қатынас
Ақсақ киік қазақ әдебиетінен ашық сабақ Ибраева Лаура
24
September
2017
Ақсақ киік қазақ әдебиетінен ашық сабақ Ибраева Лаура
Тақы рыбы С. Сейфуллин  өмірі "Ақсақ киік"  өлеңі   Мақсаты С. Сейфуллин    жайлы  қысқаша мәлімет беру, ақынның  «Ақсақ киік»  өлеңінің  тақырыбы мен  идеясын түсіндіру. <!-- [if !supportLineBreakNewLine] --> <!-- [endif] --> Жалпымақсат Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздікқорларындамытуарқылысабаққадегенқызығушылығынарттыру Күтілетіннәтиже Тақырыптыоқиотырып ,идеясынтараутақырыбыменбайланыстыра  ашуғамүмкіндік беру
шешендік өнер жұмыс дәптері
24
September
2017
шешендік өнер жұмыс дәптері
Төле би атындағы орта мектебі КММ                                       Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Ибраева Л .       7  сынып оқушысы:                                         Түсінік хат Бүгінгі таңда егеменді еліміздің білім беру жүйесінде өзіндік ұлттық
Рефлексиялық есеп Сейділдаева Ләззат
24
September
2017
Рефлексиялық есеп Сейділдаева Ләззат
Zhambyl region, Жамбыл ауданы Төле би атындағы орта мектебінің ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Сейділдаева Ләззат Баяділқызының рефлексиялық есебі                        Мұғалімнің өзгеруі ...                      Интербелсенді әдіс – тәсілдер ...         
Назад 1 2 Вперед